Szybka Kolej Miejska w Warszawie

W trosce o osoby mające trudności w obsłudze strony przygotowaliśmy kilka ułatwień.
W każdej chwili możesz wywołać okno z opcjami za pomocą skrótów.

  • Internet Explorer, Chrome oraz Safari - kombinacja klawiszy Alt + litera c.
  • Firefox - kombinacja klawiszy Alt + Shift + litera c

Możesz również powiększać lub pominiejszać stronę, jeśli czcionka jest dla ciebie zbyt mała.

  • Aby powiększyć widok strony oraz litery skorzystaj z kombinacji klawiszy Ctrl oraz znaku + .
  • Aby zmniejszyć widok strony skorzystaj z kombinacji klawiszy Ctrl oraz znaku - .
  • Aby przywrócić stronę do oryginalnych rozmiarów skorzystaj z kombinacji klawiszy Ctrl oraz cyfry 0.

Możesz również zmienić kontrast strony. Skorzystaj z przycisków poniżej.



Możesz przełączyć się na tekstową wersję strony.

Jesteś tutaj > Strona główna > Aktualności > Nowoczesne rozwiązania mobilne w SKM

« powrót

Aktualności  /   3 marca 2020
Autor  /  administrator

Nowoczesne rozwiązania mobilne w SKM

Trwa wdrażanie digitalizacji procesów związanych z utrzymaniem taboru Szybkiej Kolei Miejskiej. Przyspieszy to obieg informacji, pozwoli szybciej reagować na ewentualne problemy czy usterki, a w efekcie przełoży się na większą dostępność i niezawodność posiadanego taboru oraz wzrost jakości przewozów.

Nowoczesne rozwiązania mobilne w SKM

– Wyposażenie obsługi pociągów Szybkiej Kolei Miejskiej w nowoczesne urządzenia mobilne z dostępem do systemu informatycznego IBM Maximo z pewnością zrewolucjonizuje proces utrzymania taboru. Zastosowanie takich rozwiązań będzie miało wpływ na komfort pracowników podczas wykonywania codziennych obowiązków, a finalnie odczują to także pasażerowie korzystający z połączeń SKM – mówi Alan Beroud, Prezes Zarządu SKM.

Bezpośrednie zgłaszanie usterek w czasie rzeczywistym, razem z możliwością dołączenia zdjęcia lub filmu pokazującego zaistniałą nieprawidłowość, to tylko niektóre z możliwości jakie daje zastosowanie tych urządzeń w codziennej pracy maszynistów i kierowników pociągów. Takie powiadomienia natychmiast trafią do właściwego działu, zajmującego się utrzymaniem taboru. Przyspieszenie procesu zamawiania części zamiennych, czy natychmiastowe wezwanie specjalistów odpowiedzialnych za naprawę danego elementu pojazdu, przyczyni się do skrócenia czasu potrzebnego na wyeliminowanie problemu.

Nowe urządzenia mobilne są lekkie i poręczne, zabezpieczone przed ewentualnymi uszkodzeniami w trakcie użytkowania, a docelowo mogą być wyposażone w wiele dodatkowych funkcjonalności. To także ukłon w stronę ekologii, ponieważ zamiast dotychczas stosowanej formy papierowej, obsługa pociągów będzie dysponować kompletem niezbędnej dokumentacji w formie elektronicznej.

 
 
 

Masz pytania? Zwróć się do Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115 (24/7)

(22) 19 115

Koszt połączenia z numerem specjalnym (22) 19 115 jest zgodny z taryfą operatora osoby dzwoniącej

Tłumacz migowy Kontakt z tłumaczem migowym online - kliknij aby skorzystać »